poniedziałek, 13 lipca 2015

75#Autografy Lotosu Trefl Gdańsk

W tym poście zaprezentuję grafy zawodników oraz trenera Lotosu Trefl Gdańsk. Jest to założony w 2005 roku klub siatkarski z Gdańska. Występują oni w PlusLidze, w której debiut zaliczyli w sezonie 2008/2009. Trenerem tego klubu jest Włoch Andre Anastasi, który w swojej karierze trenował reprezentację Polski mężczyzn w siatkówkę :) 
Autografy, które do mnie dotarły złożone zostały na jednej karcie formatu A5, co trochę mnie zawiodło, bo wysyłając do nich list liczyłam na to, że dostanę pojedyncze karty klubowe z podpisami, no ale cóż...
Cieszy mnie to, że wśród nich doszedł do mnie graf Mateusza Miki, bo na nim najbardziej mi zależało. Miłym zaskoczeniem był także list który dostałam razem z podpisami, taki gest ze strony klubów/ gwiazd mega mnie cieszy :)
Grafy te zdobyłam wysyłając list na adres stadionu :)

PODPIS

1 komentarz:

  1. Gratuluję. Oni już nie wysyłają kart, wystarczy śledzić inne blogi, żeby o tym wiedzieć

    OdpowiedzUsuń